Fifa 2013 Spor Toto Süperlig Yaması İndir

8 Aralık 2012 Cumartesi günü yazıldı.


,

    31-OCAK-2013    
NOT : Yama güncellenmiştir. Oyundan atma sorunu çözülmüştür.

Özellikler
Spor Toto Süper Lig‘de bulunan 18 takım oyuna eklenmiştir.
Takımların logo ve amblemleri
Takımların linsanslı formaları
Takımlara gerçekçi bütçeler
Takımların güncel kadroları
Oyuncuların gerçekçi faceleri
Gerçeğe yakın oyuncu güçleri
Gerçek stadyum isimleri
Derbi özelliği


Kurulumda Gerekli Programlar


Önemli Not: OYUNA GİRERKEN YENİ PROFİL OLUŞTURMALISINIZ AKSİ TAKTİRDE OYUNDAN ATMA SORUNU YAŞARSINIZ.


Oyundan Atma Sorunu Yine olursa bu adımları takip edin:
Fifa 13 EA Logosu geldikten sonra kapanıyor ise aşağıdaki çözümyolunu izleyin.
  • 1. C:\ ‘ ye Belgelerim adında yeni bir klasör oluşturun.
  • 2. Daha sonra w7 kullanıcılarının profil klasöründeki Belgelerim klasörünü bulsunlar.
    XP Kullanıcılarının işini masasüstündeki Belgelerim klasörü görecektir.
  • 3. Burada bulunan “Belgelerim” klasorunun üzerinde saga tıklayıp, “Özellikler” deyin.
    Özellikler menüsünden üstteki butonlardan “Konum” butonuna tıklayın.
  • 4. Gelen ekrandan “Taşı” butonuna tiklayin ve gelen ekranda daha önceden “C:\” de olsuturdugunuz
    “Belgelerim” klasorunu seçin ve “Klasoru Seç” seçeneğini iki defa üst üste seçin.
  • 5. Son olarak “Uygula -> Tamam” deyin. Oyun açılacaktır.



Oyundan Kareler:






benzer konular:

58 yorum:

  1. merhaba normallinki indirmeniz yeterlidir.

    Dosyaları RAR'dan çıkartın Oyunun kurulu olduğu yere atın gelen soruya "Tümüne Evet" diyin. Regenerator yapın ve oyuna yeni profil açarak girin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi regenerator yapmayı bilmiyorum

      Sil
    2. abi indirdim ama regenerator ne ilk defa duydum sana bi zahmet anlatsan

      Sil
    3. Fenerbahçe de Bekir İrte Gül Yokkkk Saç Stileride Htalı Ama Hepsini Haletin Eline Salık Admin ;)

      Sil
    4. Fenerbahçe de Bekir İrte Gül Yokkkk Saç Stileride Htalı Ama Hepsini Haletin Eline Salık Admin ;)

      Sil
    5. bu yama çok sorunlu bir yamaydı yeni versiyonu geliyor sürekli.
      her güncellemede sorunlar kalkıyor bizde her güncellemede yeni versiyonunu sizlere aktaracağız

      Sil
  2. İçerisinde bulunan regeneratör 3.0.2 programını çalıştırın. Oyunun nerede kurulu olduğunu soracak. Oyunun C: Program Files veya D: üzerinde kurulu olması gerekiyor. Eğer değilse kopyalama yoluyla dediğim disklere atın.
    regenatör ü burdan indfirebilirsin
    link : http://s3.dosya.tc/server5/RHnLt1/Fifa13i68Regenerator3.0.2.rar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben bu yamayı indirmedim . 2 şubatta çıkan yamayı indiremk için ilk olarak bu yamayımı indirmeliyim yoksa direk onu indirebilirimiyim ?

      Sil
    2. hayır . herhangi 1 tanesini indirmeniz yeterlidir.

      Sil
    3. Kardeşim ben şimdi bu yamayı nasıl kullanıcağım .

      Sil
  3. usta dediklerini yapıorm kurlu oldu yeri soruor onuda ayarlıorm ama
    kırmızı bişi cıkııor sora kapanıor sunu acık anlatırmsn ya biz yapamıoruz :) ya siz yanlıs anlatıonuz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :
    Yama nın ve Regenetor un kurulumu videolu anlatımı eklenmiştir.

    Linkler Yenilenmişştir.

    Videodaki adımları takip ederek kurabilirsiniz .
    Gecikme için özür dilerim.
    NOT (video alıntıdır ZDosya anlatımı değildir.)

    YanıtlaSil
  5. takımı seçtim oyuna başlamadan antreman alanına geliyor tak masaüstüne atıyor neden acaba? açıklarmısınız

    YanıtlaSil
  6. aynı sorun bendede var.maça girerken oyundan atıyor acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  7. oYUNDAN ATMA sorunu yaşayabnlar bunu indirsin :
    http://www19.zippyshare.com/v/58319468/file.html

    sonrada videoyu izleyerek kurun herşeyi anlattım
    sayfayı tam okumadan lütfen sorunlarını bildirmeyin.
    çözümleri zaten verilmiştir. onlar deneyin :)

    YanıtlaSil
  8. Önerdiğiniz tüm çözümleri denedim son olarak attığın dosyayıda indirdim ancak yine maça girerken atıyor ters giden bşiler olmalı kardeş..

    YanıtlaSil
  9. bulabildiğim çözümler bunlar.

    Fakat bu sorunla kesinlikle ilgileneceğim.

    Takipte kalın lütfen.

    YanıtlaSil
  10. Bende oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. admin reganatörde son bir islerm kaldı ve orda ne yapacagımı bilmiyorum video acılmıo silinmiş yardım edersen sevinirim son işlem ise italyanca bi kaç bişi var ordan hangisinii seçip go ya bascam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dil seçimi diyorsun sanarım bir resim paylaşırsan daha kolay yardımcı olurum.

      aşağıdaki videoda da anlatım vardır izleyebilirsiniz.

      Sil
    2. bn yamayı attım girdiğimde türkiye ligi yk ndn

      Sil
  12. ya onu bunu geçtimde part 2 yi istiyor ? :S

    YanıtlaSil
  13. kardeşim part 2 yi nereden bulcaz yokki burda

    YanıtlaSil
  14. ben oyuna giriyom oyundan atıyor oyun hemen kapanıyor oyunu oynayamıyorum bir yardım etseniz :D

    YanıtlaSil
  15. Part2 diye bişey yok. Atma sorununu googleden araştırın lütfen defalarca anlattım burda

    YanıtlaSil
  16. part 2 soruyor bu nedir yav part 2 diye bisey yok diyon bide

    YanıtlaSil
  17. lan bi işide düzgün yapın be tüm dediklerini yaptım oyundan atıyor
    dosyalarda hata var sanırım regenerator çalıstırınca go diyorum tam bitmeye yakın kırmızı bisey geliyo ?

    YanıtlaSil
  18. arkadaslar bence indirmeyin ben indirdim boşa zaman kaybı yamayı yapan adam eksik yapmıs ne yaptıysam oyundan atıyor kesinlikle indirmeyin

    YanıtlaSil
  19. 1 şubatta yeni versiyon geliyor ve tamamen sorunsuz olacaktır.
    Takipte kalın lütfen

    YanıtlaSil
  20. her yıl aynı sorun zaten bi tam olamadı bi de türkçe spiker olcaktı

    YanıtlaSil
  21. YEni yama eklenmiştir 31 ocak 2013 - oyundan atma sorunu çözülmüştür.

    YanıtlaSil
  22. Abi kurulumu nerde bunun ?

    YanıtlaSil
  23. turbobitten indirirken hata veriyor nedeni nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu kişi indirdi. nedenini bilmiyorum bizimle ilgili bir sorun değildir.

      Sil
    2. tamam teşekkür ederim

      Sil
  24. emeğe sağlık dostum saolasın dili türkçe yapsaydın bide süper olurdu :D

    YanıtlaSil
  25. dostum video linki nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz video lu anlatım yoktur. bulunca eklenecektir.

      Sil
  26. video linklerni verirmisin?

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar yapacagınız olay rarlı dosyayı indirip dosyaya çıkarmak içindeki kopyala diyeceksiniz oyunun kurulu oldugu yere yapiştır olay tamamdır iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  28. bu yama çok sorunlu bir yamaydı yeni versiyonu geliyor sürekli.
    her güncellemede sorunlar kalkıyor bizde her güncellemede yeni versiyonunu sizlere aktaracağız.
    Bu yama %100 çalışıyor ama denedim ve yapanlarda var yorumlara bakılıcak olursa

    YanıtlaSil
  29. YENİ YAMA EKLENMİŞTİR : 2 şubat (2 yamada çalışıyor)
    LİNK:http://zdosya.blogspot.com/2013/01/fifa-2013-spottoto-superlig-yamas-indir.html

    YanıtlaSil
  30. çalışıyor eline sağlık
    regenerate için fifa 13 klasörü mutlaka yapılmalı

    YanıtlaSil
  31. dostum son gönderdiğin yama kurdum ama maç başlarken oyundan atıyor dier gönderdiğinde böle bisey yoktu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba oyuna girerken yeni profil oluşturursanız sorun kalkıyor.
      yinede olmazsa eski yamayı kullanın

      Sil
  32. regenatör dosyasını bulamıyorum

    YanıtlaSil
  33. Fif[A]natolia 2013 v 1.0 bu gönderdiğin yamaya uygun türkçe yama lazım dostum dier türkçe yamaları denedim türk takım isimler team vb biseyler çıkıyo iyi günler

    YanıtlaSil
  34. bu oyununda yaaması çıkmış ya süper olmuş

    YanıtlaSil
  35. regenatör olmadı heralde benim admin .s herşeyi yeşil yaptım . ama dosyalrı yüklerken bazı yerlerde hata verdi yok şu dosyayı bulamadı yıook bu dosyayı bulamadı diye ne yapmm lazım ? .s

    YanıtlaSil
  36. arkadaşım menejerlikte avrupa maçlarında oyundan atıyo nedeni ne olabiliri ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuna girerken yeni profil oluşturman gerekiyor

      Sil
  37. menejerlik yaparken ilke sezon bitiyor sıkıntı yok ama ikinci sezona geçerken ağustos ayının 21.gününe gelince direk oyundan atıyor bu yüzden yamayı 3 defa silip yükledim nedeni ne olabilir cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir bilgim yok 21.günde hata vermesi garip. yeni profil açtınmı oyuna girerken

      Sil
    2. yeni profil de açtım ama sonuç aynı çıldırmak üzereyim.

      Sil

Yorum yazmak için "YORUMLAMA BİÇİMİ" kısmandan "ANONİM" seçeneğini seçin.