PES 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması İndir

11 Ocak 2013 Cuma günü yazıldı.


GENEL ÖZELLİKLER


  • Yen Ligler: Bundesliga, Spor Toto Süper Lig
  • Yeni 2. Ligler: Npower Championship, PTT 1. Lig
  • Lisanslı ligler ve kupalar
  • Lisanslı Barclays Premier League, Liga Zon Sagres & Milli Takımlar
  • Fake oyuncuların gerçek isimleri
  • 4000'den fazla yüz ve saç
  • 255 yeni top
  • Gameplay tool + Yeni skor tabelaları (İsteğe bağlı)
  • Yeni grafikler (İsteğe bağlı)
  • Veri Paketi 2.00 & Resmi Güncelleme 1.01 içerir
  • Online uyumlu


NASIL KURULUR


  • Windows Vista/7/8 kullanıcıları, bütün exeleri yönetici olarak çalıştırın ya da UAC'yi kapatın.
  • Eski 'pesbox-server' klasörünü silin. (Eğer mevcutsa)
  • 'PeSBoX Anatolia 2013 v1.0 Installer.exe' dosyasını kullanarak yamayı kurun ve PES 2013 kurulum yerinin doğru olduğundan emin olun.
  • Kurulum bittikten sonra 'PeSBoX Anatolia 2013 Selector.exe' dosyasına tıklayarak Mod Seçici'yi çalıştırın.
  • Mod Seçici'nin çalışması için 'Microsoft .NET Framework 4.0' yüklü olmalıdır.



Link Turbobit : --indirmek için tıklayın-- ( %100 sorunsuz RAR şifresi yoktur )



22 yorum:

  1. PEs yamasız olmaz ya çok teşekkür ettim adminim emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çooooooooooook saol admin :D

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ettim ;)

    YanıtlaSil
  4. Beyler NAsıl Yapıyoruz .

    YanıtlaSil
  5. beyler nası olcak bu yapamadım

    YanıtlaSil
  6. rar şifresiz yazmışın inanmamıştım indirdim kurdum cidden rar pass yok çok saol kardeşim

    YanıtlaSil
  7. config dosyasına erişilemiyor?????????????

    YanıtlaSil
  8. iyi başarılı bir yama olmuş hocam

    YanıtlaSil
  9. Abi indirdim PesboxAnatolia2013v1.0.rarAğ hatası. böyle yazdı 1.2 gb toplam indi ama ne açılıyor ne işlem yapabiliyorum kaldım öyle yardım edin nolur ya

    YanıtlaSil
  10. indirip kuruyorum saol

    YanıtlaSil
  11. pesboxdan daha iyisi yok herhelde herkese tavsiye ederim rar şifresi olmamasıda güzel bide onu açmakla uğraşmıyoruz

    YanıtlaSil
  12. skıdrow uyumlu değilmiş rld indirdim pesbox u da anlattığınız gibi kurdum saolun

    YanıtlaSil
  13. evet arkadaşım reloaded sürümlerde çalışıyor bu yama skidrow olanlar reloaded indirsi sorunsuz çalışır

    YanıtlaSil
  14. bence extreme kurun o daha iyi

    YanıtlaSil
  15. pesbox un üstüne yama tnımam arkadaş pes 2013 için ne lazımsa hepsi pesbox da var extreme dediğin ne

    YanıtlaSil
  16. "Abi indirdim PesboxAnatolia2013v1.0.rarAğ hatası. böyle yazdı 1.2 gb toplam indi ama ne açılıyor ne işlem yapabiliyorum kaldım öyle yardım edin nolur ya "

    açılmıyorsa winrar kurulu değildir yoksa aynı şekilde yaparsan sorunsuz kurulur

    YanıtlaSil
  17. emeğine sağlık hocam şimdi indirdim kurdum çok süper bişey olmuş

    YanıtlaSil
  18. teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  19. hocam bu sınrılı internetlerde para gelirmi nolur cevap ver ?

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için "YORUMLAMA BİÇİMİ" kısmandan "ANONİM" seçeneğini seçin.